Recruitment Marketing: trek werknemers aan met een straffe bedrijfscultuur
De Fight for Talent woedt hevig postcorona. Vacatures blijven lang beschikbaar staan of je hebt als bedrijf meer moeite om geschikte werkkrachten aan te trekken. Recruitment marketing to the rescue!
Motion design: geef je merk een extra dimensie
Bewegende beelden zijn de tool om als onderneming snel en efficiënt informatie over te brengen aan je doelgroep. Eén van de mogelijkheden om het verschil te maken met video is motion design. Wat is het en waarom kan jij het gebruiken?
Een sterk merk in de zorgsector
De zorgsector evolueert naar een vrije markt waar concullega’s zich meten met elkaar om zowel patiënten en bewoners als werknemers aan te trekken. Hoe kan jij je kwaliteiten op een goede manier vertalen naar een strategisch marketingtraject?
Ziekenhuizen hebben nood aan een patiëntgerichte website
De website geldt als cruciale pijler in de communicatie van ziekenhuizen. Hoe zorg je ervoor dat hij alle info bevat én overzichtelijk is?
Optimaal gebruik van LinkedIn, buitenbeentje van de sociale media
Tijd om de chaos te ontrafelen van het buitenbeentje onder de sociale media en te tonen dat LinkedIn meer dan nuttig kan zijn voor je onderneming.
Een nieuwe kracht aan het woord, letterlijk!
Eind september verwelkomden we Nick als verse kracht binnen het team van Say Hey. Hij schijnt een licht over zijn eerste maanden en welke uitdagingen een copywriter allemaal op z’n bord krijgt.
Experience marketing: meer dan flashy kleuren en leuke logo’s
Enkel een knappe reclamecampagne ontwikkelen is niet meer voldoende in de hedendaagse marketingbranche om je merk memorabel te pakken. It’s all about the experience.
Opvallen met print in een digitale wereld
We kunnen er niet meer om heen, de digitale revolutie is ontploft. Maar dat is juist waarom het gebruik van print een slimme zet is om op te vallen.
Time to review your opinion on reviews!
Wie checkt altijd toch snel even TripAdvisor vooraleer ze een reis boeken of Rotten Tomatoes voor de juiste film? Juist ja, reviews are everywhere. En ze kunnen ook jouw brand versterken!
Stage lopen bij Say Hey in tijden van corona
In januari mochten wij stagiair Bo in ons Say Hey-team verwelkomen. Vanop een veilige afstand én met mondmasker weliswaar.
Say Goodbye to Internet Explorer!
Microsoft gooit eindelijk de handdoek in de ring: in de loop van volgend jaar zal Internet Explorer niet meer ondersteund worden.
Vergroot je bereik met social videomarketing
Sociale videomarketing maakt ongetwijfeld deel uit van een doordacht marketingcommunicatieplan om elk doelpubliek te bereiken.
Het verschil tussen logo, huisstijl en identiteit
De termen logo, huisstijl en identiteit worden weleens door elkaar gebruikt. Een logo is geen huisstijl en een huisstijl is niet hetzelfde als de identiteit van je merk.
De impact van typografie op een website
Typografie is een samenspel van lettertype, fonts, lettergrootte, kleur, marge, witruimte, regelafstand en spatiëring.
Goede content marketing laat je bedrijf groeien
Content marketing, wat is dit? Eindeloos scrollen op Instagram en simpele Facebookpostjes maken? Toch niet.
Visueel prikkelend met maximaal gebruiksgemak, het ideale webdesign
Een mooie website die opvalt, in het oog springt, aanspreekt en ervoor zorgt dat bezoekers op je pagina blijven hangen?
Het belang van een responsive website
Wanneer je investeert in een degelijke website wil je ook dat deze gebruiksvriendelijk is op gelijk welk device.
Branding, de body and soul van je merk of bedrijf
Je als merk, product of dienst onderscheiden van je collega-concurrenten blijft een belangrijke factor in het uitbouwen van een sterke bedrijfscultuur.
Zorg voor een uiterst sterke merkpositionering
Collega-concurrenten zitten niet stil, consumenten worden kritischer en het is alsmaar moeilijker om het verschil te maken.
Sociale media verdient je volledige aandacht
Tweeten, volgers, liken, hashtag, …. Sociale media is inmiddels niet meer weg te denken uit het dagelijkse leven.
Het onmisbaar puzzelstukje in je communicatie
Ondertussen is iedereen er stilaan van overtuigd dat je als bedrijf voortdurend moet communiceren met je klanten om in de toekomst succesvol te blijven.
Google loves content
Deel je expertise, inspireer je klanten en verleid Google. Je doet het alle drie tegelijkertijd met relevante content.
Het belang van een sterk logo
Het logo van een bedrijf is vaak het eerste wat (potentiële) klanten te zien krijgen. Het is een visueel merkteken dat een bepaalde indruk nalaat.
Succesvol een webapplicatie lanceren, dat moet je strategisch uitrollen!
Een efficiënte tool: de ontwikkeling van een online applicatie die aan jouw organisatie of bedrijf een boost kan geven.
De weg naar een onderscheidende merknaam
Een naam brengt herkenbaarheid, betekenis en dient de visie en kwaliteiten van een bedrijf uit te stralen. Een naam moet origineel en onderscheidend zijn om memorabel te zijn in de sector.
De kracht van Employer Branding
Het doel van iedere onderneming is om zo goed mogelijk te zijn in wat je doet, wat er bijgevolg voor zorgt dat je winstgevend bent.
Digitale marketing strategie
Het uitbouwen van digitale communicatie met een doordachte aanpak is niet meer weg te denken in de ondernemingswereld.
Klanten van vandaag zijn niet van gisteren
Kopers zijn goed geïnformeerd. Ze hebben reviews gelezen, weten de prijs in winkels en hebben vaak meer kennis van de producten dan de man in de winkel.
Welcome to The Jungle
Je bedrijf op Facebook of andere social media? Welcome to The Jungle.
To app or not to app?
Een app of webapplicatie? Wat is het verschil? Wanneer kies je voor welke oplossing? We doen het voor jou uit de doeken.