Let your brand
do the talking

Hey you

Een hey opent deuren, trekt de aandacht en zet gesprekken in gang. Met 20+ jaar ervaring creëren we branding, web, campagnes en content die een indruk achterlaten. Met strategische precisie en a touch of magic zorgen wij ervoor dat jouw boodschap niet enkel gehoord wordt, maar een blijvende impact maakt.

work

Bold cases, big impact

Wij vertalen creatieve ideeën en concepten naar unieke realisaties met karakter. Daarbij houden we steeds één doel voor ogen: jouw merk in de kijker plaatsen bij het juiste doelpubliek. 

Our work
  • marketing
  • design
  • branding
Max Meubel
  • branding
  • design
  • content
  • web
  • marketing
Think Pink
  • branding
  • content
  • design
Spermalie

clients

Say hey to our clients

Eén voor één ondernemingen die het belang van een sterk merk en een vlotte communicatie inzien, just the way we like it.

  • logo Lapin Quotidien
  • logo Obumex
  • logo Orac
  • logo KEI
  • logo Wit-gele kruis
  • logo D
  • logo Isera
  • logo Tavernier
  • logo Potier Stone
  • logo Allnex
  • logo Seat
  • logo RAES Autogroep
  • logo West-Vlaanderen
  • logo BeliVert
  • logo Spermalie
  • logo Tui
  • logo the Chocolate Line
  • logo Oceangate
  • logo Qualion
  • logo Culligan
  • logo Vliz
  • logo Modular
  • logo Wanted LAW
  • logo Conco

Services

We eat brand, web and strategy for breakfast.

Ons dedicated team is de perfecte mix van geeks & creatives. Van webontwikkeling tot print, van content tot analyse, van strategie tot bedrijfsnaam. We’ve got it covered.

Our services

Say hey to a good story

Blijf op de hoogte van de laatste trends, evoluties en nieuwe technologieën uit het snel veranderende digitale landschap, ontdek onze handige tips & tricks en neem een kijkje achter de schermen bij Say Hey.

Tell me more
Content is King: waarom content creatie belangrijk blijft

Naar schatting krijgen we dagelijks tot 3000 reclameboodschappen te zien. Er wordt gevochten om de aandacht van de consument terwijl de reclamemoeheid bij de consument toeneemt. Het behouden van de aandacht van die consument gaat dus veel verder dan geld in reclame pompen.

Your brand is what people say it is.