strategy & planning

Achter elk sterk merk schuilt een uitgepuurde strategie. Bij Say Hey denken we dan ook altijd drie stappen vooruit. We stippelen een strategie - inclusief ambitieuze toekomstvisie - uit en zorgen voor een duidelijke manier van aanpak op vlak van digital, print en communicatie. Altijd herkenbaar en helder, ongeacht het medium. 

But first things first. Vooraleer we beginnen met de strategie willen we eerst je onderneming, producten en/of diensten grondig leren kennen. Dit doen we door enkele belangrijke vragen te stellen: Wat is de missie en visie van je bedrijf? Wie wil je bereiken? Wie zijn je collega-concurrenten?… Eens deze vragen beantwoord zijn, gaan we samen op zoek naar een gepaste strategie.

Bij het opstellen van de strategie – en bijhorende planning – hakken we samen belangrijke knopen door en bepalen we het budget. Daarnaast gaan we op zoek naar de perfecte mix van marketing- en communicatiemiddelen, van digital en social tot radio en print.

Ons team – bestaande uit strategische denkers, creatieve koppen en slimme planners – zorgen voor de juiste commerciële prikkels en scheppen een sterke connectie tussen jouw merk en de beoogde doelgroep. We zorgen voor een totaalbeleving en profileren je merk als de missing link in het leven van je doelpubliek. Sterk, uniek, vertrouwd en inspirerend. 

Good marketing makes the company look smart. Great marketing makes the customer feel smart.

Joe Chernov

Een strategie heeft natuurlijk ook een minutieuze planning en opvolging nodig. Anders loop je het risico om cruciale elementen te vergeten. In samenspraak met onze klant stellen wij een duidelijke planning op, zodat onze planners steeds de vinger aan de pols kunnen houden.