Een duidelijke commerciële strategie
Een straf resultaat is enkel mogelijk met concrete doelen en een brede commerciële visie. Om de expertises van Garage Tavernier in kaart te brengen, werden alle diensten in kaart gebracht en onderverdeeld in zes facetten: Auto, Service, Pro, Eco, Travel en Classics. Say Hey creëerde 6 verschillende identiteiten met elk logo een eigen accentkleur.
Het doel van Say Hey is klanten begeleiden naar een blijvend sterk verhaal, online en offline.
Marketing & sales op elkaar afgestemd
Bij elke expertise hoort een herkenbaar submerk dat in alle verdere communicatie kan gebruikt worden: bedrijfskledij, wagenbelettering, visuals, folders, opendeurweekends enz. kortom alle communicatie voor elk doelpubliek nu en in de toekomst.
Wat als één website niet voldoende is?
Dan maken we er gewoon zes. Als communicatiebureau weten we van aanpakken en speelden wij alle troeven van garage Tavernier uit op een creatieve en commerciële manier. Ontdek het zelf en bekijk de website!
Onze ervaring brengt elke klant verder
Elk facet heeft een eigen verhaal in woord en in beeld. Teksten werden herschreven en uitgebreid binnen elk facet van het bedrijf. Onze copywriters zorgden voor de inhoudelijke content, onze fotograaf Jürgen de Witte legde elk verhaal vast in een professionele en conceptuele fotoreportage. Een krachtig concept voor elke klant, daar houden wij van!