Vrouwelijk model poseert in klassiek interieur, symmetrische opstelling.

Berquin Jewels

Sterke merken ontstaan niet toevallig. Ze worden gebouwd met visie, vakmanschap en verhalen die beklijven. Say Hey creëert visuele content die meer doet dan mooi zijn: alles draagt strategisch bij aan de merkidentiteit.

Strategische visuele content

Van ambacht naar merkversterking

Voor Berquin Jewels brachten we niet enkel de prachtige creaties in beeld, maar ook het karakter dat erachter schuilt: ingetogen luxe, emotie en precisie. Zo brachten we samen hun verhaal tijdens de Salone del Mobile 2025 in Milaan krachtig tot leven.

Elk detail maakt het verschil

Waar tijdloos design ontstaat

In het hart van de sfeervolle Zavelwijk, aan de Minimenstraat, dompelden we ons onder in de wereld van ontwerpster Katherine Berquin. Elk juweel bevat unieke eigenschappen en dat brachten wij graag tot leven met foto- en videografie die niet alleen vastlegt, maar ook de verfijnde signatuur van het merk versterkt.

Vrouwelijk model in zijaanzicht, met opvallende oorbel en unieke ring.

De sfeer van het atelier en de glans van edele metalen en bijzondere edelstenen: ze vormden het uitgangspunt voor elk zorgvuldig gecomponeerd beeld. Hiermee brachten we de essentie en het onderscheidende karakter van het merk krachtig over.

Vrouwelijk model op een antieke trap, met marmer beeld in achtergrond. Unieke juwelen ring rond vinger.

Foto- en videografie met focus op lifestyle

Setting en beleving

We vertrokken vanuit een sterk strategisch concept en creëerden beelden die perfect aansluiten bij het DNA van Berquin Jewels. Authentiek, esthetisch en met diepgang. Niet zomaar copy-paste productshots, maar een goed voorbereide shoot in een unieke setting met aandacht voor beleving. Zo worden de beelden geen losse extraatjes, maar een krachtig onderdeel van het merk die het verhaal áchter de juwelen vertellen. 

Vrouwelijk model lopend op een antieke trap naar boven, vanuit vogelperspectief.

Bij Say Hey creëren we geen beelden om te vullen, maar om te verdiepen. Visuele storytelling als strategie, voor merken die kiezen voor inhoud én uitstraling.

Jürgen, Creative Director
Detailshot van ambacht juwelier. Edel metaal slijpen om ring van te maken.

Emotie en vakmanschap in elk beeld

Tailored stories, timeless feel

Wat deze samenwerking sterk maakt? De gedeelde focus op de mens achter het merk. Net als Katherine en haar team geloven wij in tijdloze kwaliteit: juwelen die iets losmaken. In de emotionele connectie tussen een juweel en de persoon die het draagt. Niet zomaar mooi, maar uniek en persoonlijk.

De samenwerking met Say Hey is uitstekend: hun team is professioneel, efficiënt en goed voorbereid. Ze begrijpen het product en presenteren het op een hoog niveau, zowel op papier als in foto en video.

Katherine Berquin
Katherine Berquin ontvangt klant in haar juwelierszaak en toont haar diverse ringen.

Stopping power

Elke opname weerspiegelt Katherines passie: het mooie ambacht, het oog voor detail, de creatieve visie. Dat levert content op die méér doet en die blijft hangen: visueel sterk, inhoudelijk relevant en perfect in lijn met het verhaal van Berquin.

Juwelen en unieke accenten tonen in winkel van Berquin Jewels.