Loudr

Silent spaces,
louder solutions

Challenge

Meditech, wereldleider in robots voor apotheken, daagde Say Hey uit een sterk merk met internationale allure te creëren voor hun revolutionaire pods. Hun brand moest zowel de medische als business sector aantrekken.

Naming met een internationaal karakter

Say it LOUDR

Een stoere naam met internationale ambities voor een pod waar men zich in stilte kan afzonderen. Met ‘Silent spaces, louder solutions’ als aanvullende baseline legden onze creatives een stevige basis voor dit nieuwe merk: opvallend, gedurfd en memorabel.

Meditech

Met hun klanten als inspiratie, slaagt Meditech erin zich steeds weer heruit te vinden. Dat was ook het basisdoel van het nieuwe merk. Hun geluiddempende werkpods zijn ideaal voor beperkte medische ingrepen of om ongestoord kantoorwerk te verrichten. Zo werk je effectiever en efficiënter.

The new sound of silence is … LOUDR

Ons team ging gretig aan de slag om een memorabele naam te bedenken en een huisstijl te ontwikkelen met internationaal karakter. Na enkele creatieve brainstormsessies, was plots een sterk merk geboren. LOUDR is klaar om in stilte de wereld te veroveren.

Opvallende vormgeving

Voor online en offline toepassingen

Het creëren van een merk is veel meer dan een logo. We werkten een doordachte huisstijl uit, boordevol toepassingen om het merk verder uit te rollen. De opvallende typografie, het uitgekiende kleurenpallet en de repetitieve vormen worden volop gebruikt in de communicatie. Van website over brochures tot social media. Zo weergalmt LOUDR in de oren van de doelgroep.

Website met een clean look

Digital place for smart solutions

Of we ook een performante website konden maken met de clean look van de pods? Reken maar van ‘yes’. Zowat het ganse Say Hey-team droeg z’n steentje bij. Designers en developers, content creators en copywriters, strategen en planners: het resultaat moest en zou top zijn. Point taken.

Visuele content dat verleidt

LOUDR-pods in actie

Ons inhouse foto- en videoteam maakte de onontbeerlijke visuele content voor LOUDR. Productshots van de diverse pods vonden plaats in onze studio. Sfeerbeelden legden we vast op diverse locaties met figuranten in actie, om alle mogelijkheden te tonen. Resultaat: een reeks overtuigende beelden die ook zonder woorden overtuigen.

Plug & Play

De plug & play-oplossing van de pods zorgt voor gebruiksvriendelijke en gemakkelijke installatie. Om dit aan te tonen, brachten we de stappen van de montage in beeld in een korte video.

Showcase het merk op social media

Strategy meets content

De wereld verover je niet enkel met je website. Je hebt een strategie nodig. En content. Check! Via een contentkalender targeten we op regelmatige basis onze doelgroep, in de taal die ze het beste begrijpen. En zonder ‘LOUDR’ te roepen … Want soms luistert men beter als je fluistert.