Reporting

Bij Say Hey linken we onze acties op verschillende communicatiekanalen met een diepgaande reporting. Aan de hand van tal van interessante statistieken krijg je belangrijke inzichten over jouw website, social media acties, Google My Business,  enzovoort.

We werken met een rapportage-softwaresysteem waaraan we alle gekozen communicatiekanalen – én ook Google Analytics - kunnen koppelen. Zo beschikken we over een allesomvattend overzicht waarin we gedetailleerde statistieken en marketingresultaten – ook wel marketing KPI’s of Key Performance Indicators genoemd - van elk kanaal kunnen bekijken en analyseren. Afhankelijk van je traject briefen wij je dagelijks, wekelijks, maandelijks of per kwartaal over de resultaten aan de hand van een rapport. 

Rapportering speelt een grote rol in het behalen van concrete doelstellingen zoals de groei van je audience, een verhoogde naamsbekendheid, een betere en sterkere klantencommunicatie, het creëren van verbondenheid met je merk, een stijging van het aantal websitebezoekers, een betere ranking in Google, … Meten is weten, it’s as simple as that

Afhankelijk van het gekozen traject analyseren we je gegevens, meten we je return on investment (ROI), rapporteren we en/of organiseren we een meeting om de resultaten samen te bekijken. Kortom, bij Say Hey geloven we plechtig in het belang van een grondige reporting die ons toelaat om bij te sturen waar nodig, zodat jouw onderneming steeds top of mind in Google blijft.

To measure is to know. If you can not measure it, you can not improve it.

Lord Kelvin